» Науково-методична конференція «Кіровоградська область. 75 років історії» як форма залучення педагогів та учнів до дослідження історико-культурної спадщини краю

Науково-методична конференція «Кіровоградська область. 75 років історії» як форма залучення педагогів та учнів до дослідження історико-культурної спадщини краю

Автор: vlad9486 от 13-01-2014, 12:16
Науково-методична конференція «Кіровоградська область. 75 років історії» як форма залучення педагогів та учнів  до дослідження історико-культурної спадщини краю9 січня 2014 року в рамках відзначення роковин з нагоди утворення Кіровоградської області, на базі комунального закладу «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського» відбулася обласна науково-методична конференція «Кіровоградська область. 75 років історії».

У роботі конференції взяли участь наукові, науково-педагогічні працівники Кіровоградського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського»; представники методичних служб області; вчителі й керівники загальноосвітніх навчальних закладів, педагоги позашкільних навчальних закладів та всі ті, хто цікавиться історією рідного краю, досліджують її та залучають учнів до краєзнавчо-пошукової діяльності.

Науково-методична конференція «Кіровоградська область. 75 років історії» як форма залучення педагогів та учнів  до дослідження історико-культурної спадщини краюПід час пленарного засідання з вітальним словом до учасників конференції звернулись Е.В. Лещенко, директор департаменту освіти і науки Кіровоградської обласної державної адміністрації та Л.В. Корецька, директор КЗ «Кіровоградського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Далі за програмою учасники конференції працювали в чотирьох секціях. Представниками секції «Інноваційні форми і методи роботи з учнівською молоддю у вихованні регіонального патріотизму» були, в основному, педагоги позашкільних навчальних закладів, серед яких пощастило бути й мені. Цікавими й змістовними були доповіді всіх виступаючих.

Педагоги наголошували, що талановита молодь – головний ресурс процвітання нації в умовах панування високотехнологічної та інтелектуальної моделі світової економіки. Тому робота всіх позашкільних закладів, методичних та психолого-педагогічних установ і направлена саме на пошук, розвиток та підтримку обдарованих учнів області.

Інформація щодо залучення старшокласників до навчання в Кіровоградській Малій академії наук учнівської молоді зацікавила присутніх. Адже, МАНУМ ­– одна з найсучасніших форм роботи з обдарованою учнівською молоддю. Вона дає можливість кожному бажаючому зробити перші кроки в науці. Участь у діяльності Малої академії наук закладає початок свідомого обрання молодою людиною наукової професії, формує стійкий інтерес до наукової діяльності.

Учасники заходу обмінялися досвідом, оригінальними ідеями та актуальними методиками роботи з талановитими дітьми.

Підсумовуючи роботу конференції, керівники всіх чотирьох секцій наголосили на важливості, актуальності та потрібності проведення подібних заходів. Розглянувши широке коло питань змістовного й та методичного характеру, освітяни констатують, що набуття учнями компетентностей у процесі вивчення природи, історії та культури Кіровоградщини сприяють вихованню у них регіонального патріотизму та національної свідомості.

Виконавчий директор МАНУМ С.Філянт
Шановний користувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми радимо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

Коментарі: