» » Школа з робототехніки та інформаційних технологій

Школа з робототехніки та інформаційних технологій

Автор: Joker_13 от 27-06-2017, 13:09

Школа з робототехніки та інформаційних технологійУчні Малої академії наук, навіть відпочиваючи, набувають нових знань. З 13 по 20 червня одночасно проходили літні школи з напрямів філології, математики і робототехніки. Запрошення до навчання отримали переможці та призери з відповідних відділень цьогорічного ІІІ етапу Всеукраїнського конкурсу-захисту учнів – членів МАН, який відбувався навесні. Крім переможців змагання, учасниками шкіл також стали й ті учні, які, знаючи про літню наукову діяльність МАН, заздалегідь подавали свої заявки, щоб потрапити до школи.

Кіровоградську Малу академію наук учнівської молоді представляли учні 10 класу комунального закладу "Навчально-виховне об'єднання ліцей-школа-дошкільний заклад "Вікторія-П" Кіровоградської міської ради Кіровоградської області Годованець Денис та навчально-виховного комплексу "Ліцей інформаційних технологій– спеціалізована школа ІІ ступеня" Олександрійської міської ради Кіровоградської області Чесницький Данило.

Таким місцем стало село Врублівці на Хмельниччині. Можливість за державний кошт навчатися з найкращими педагогами й однолітками, у яких є спільні інтереси, бачення і цінності, за словами пані Тетяни, – важливий бонус для дітей на користь їхнього розвитку. Основними мотиваторами до навчання були цікавість і допитливість школярів. Інтенсивно займаючись чотири години на день, вони затримувалися після занять і продовжували працювати над проблемами й питаннями, які виникали у процесі наукового пізнання.

У школі робототехніки та інформаційних технологій підлітків навчав доцент кафедри радіоприймання та оброблення сигналів радіотехнічного факультету НТУУ «КПІ імені Ігоря Сікорського» Віталій Мосійчук. Прикладні задачі з робототехніки розв’язували із врахуванням інформаційних технологій: робот мав дистанційно керуватися бездротовим способом. Для цього потрібно було побудувати певну інфраструктуру, освоїти конкретні засоби, тому учні використовували такий дослідницький інструмент як мікрокомп’ютер Raspberry Pi. Щоб його запустити, необхідно мати базові знання операційної системи Linux, – саме її учні й вивчали під час школи.

Школярі об’єднувалися в команди і збирали роботів, а для того, щоб ними керувати, писали програми, використовуючи мову Python. Кожен робот вийшов унікальним, адже все залежало від натхнення і вміння учнів, які наділяли механізми такими властивостями, як дистанційне керування, зміна швидкості рухів (повороти і напрямок руху), трансляція відео у реальному часі (щоб бачити, де саме перебуває робот у певний проміжок часу), орієнтація у просторі, звукові повідомлення і зміна напрямку камери, облаштованої на роботі.

Учням у рамках шкіл було запропоновано не тільки власне навчання, а й програма дозвілля. Молодь формувала команди, обирала лідерів і щовечора займалася активними іграми, змаганнями, робила театралізовані вистави, організовувала квест, а філологи ініціювали вечір декламування творчих доробків.

Квест, придуманий учнями, передбачав виконання шести завдань. Потрібно було відповісти на питання, що стосувалися кожної з дисциплін літніх шкіл: математики, філології і робототехніки, природничих і спортивних наук та діяльності Малої академії наук.


Шановний користувач, Ви зайшли на сайт як незареєстрований користувач.
Ми радимо Вам зареєструватись або зайти на сайт під своїм ім'ям.

Коментарі: