
Подколзіна Юлія, слухачка секції «Менеджмент та маркетинг», учениця 9 класу комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради».
Наукові керівники:
Сторожук Оксана, доцент кафедри економіки, менеджменту та комерційної діяльності Центральноукраїнського національного технічного університету, кандидат економічних наук;
Шапран Вікторія, вчитель географії, біології та хімії комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради».
КРАФТОВІ ВИРОБНИЦТВА ЯК КАТАЛІЗАТОР
СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО РОЗВИТКУ РЕГІОНУ
Крафтові виробництва, як унікальне явище, що об’єднує в собі економічні, соціальні та культурні аспекти, нині вимагають посилення уваги з боку науковців і практиків. Спрямованість діяльності крафтових виробництв на зміцнення загальнолюдських цінностей добробуту, здоров’я, екологічності, соціального та економічного зростання, розширення ринку праці, створення доданої вартості сприяють трансформаційним перетворенням української економіки.
Ключовими бар’єрами для розвитку крафтових виробництв у роботі визначено складну економічну ситуацію в Україні через воєнний стан, бюрократичні перешкоди, низьку обізнаність споживачів про переваги саме крафтової продукції, слабку державну підтримку, недостатню дієвість маркетингових методів.
Для посилення ролі крафтових виробництв як каталізатора розвитку супутніх галузей економіки та регіону в цілому в роботі сформульовані напрями можливої державної та регіональної підтримки. В якості практичних маркетингових методів забезпечення розвитку крафтових виробництв запропоновано розширити канали комунікацій з потенційними споживачами, застосовувати сторітелінг і розвивати бренд.
Ключові слова: крафт, крафтове виробництво, крафтовий продукт, маркетингові методи.