Учень 11 класу комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради». Приблизно з сьомого класу я почав цікавитися програмуванням та робототехнікою. Тоді я робив різні досліди з використанням мікроконтролеру Arduino. Восени я дізнався, що в моїй області надмірний рівень радіації, що спричинений географічним положенням та високим рівнем радіоактивного газу радону. З пропозицією зробити «розумний» лічильник Гейгера-Мюллера, який міг би за допомогою GPS-модуля будувати карту радіоактивного забруднення і зберігати дані на певний постійний запам’ятовувальний пристрій, я звернувся до свого вчителя фізики, який порекомендував мені взяти участь у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів–членів Малої академії наук України і охоче погодився. Так з’явилася ідея про створення мого проєкту. Після знайомства з науковими керівниками, ми одразу розвили цю ідею і вирішили будувати прилад такої форми, щоб його можна було встановити на дрон. Щоб прототип функціонував, я самостійно опрацьовував багато джерел в інтернеті, а також консультувався з моїми науковими керівниками щодо правильності роботи пристрою. Я планую стати програмістом і пов’язати своє життя з програмною інженерією.