Учень 10 класу комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради». У сьогоденні стрімко набирає популярність використання гаджетів в повсякденному житті. Великий функціонал, зручність, універсальність та можливості для модернізації – ці, та інші причини спонукають людей до використання гаджетів. Саме тому я почав цікавитись технологіями програмування та розробки власних гаджетів. Коли світом почав поширюватись Covid-19, я помітив, що школи мали недостатні засоби для припинення поширення вірусу в стінах навчального закладу. Дану проблему та мій спосіб її вирішення я представляв на Обласному конкурсі наукових проєктів «Інсайти сьогодення від юних дослідників Кіровоградщини 2021».
Базою для мого пристрою стала Arduino – апаратна обчислювальна платформа для аматорського конструювання. За допомогою наявних у продажі компонентів та технологій програмування було створено унікальний пристрій, який розрахований на використання у школах та поєднує усі потрібні функції, такі як вимірювання температури, пульсу та наявність учня в приміщенні закладу. Цей проєкт показав, що за допомогою наявних технологій можна створити рішення для будь-якої проблеми.