
Терещенко Владислав, слухач секції «Фінанси, банківська справа та страхування», учень 10 класу комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради».
Наукові керівники:
Пугаченко Ольга, доцент кафедри аудиту, обліку та оподаткування Центральноукраїнського національного технічного університету, кандидат економічних наук, доцент;
Шапран Вікторія, вчитель географії, біології та хімії комунального закладу «Центральноукраїнський науковий ліцей-інтернат Кіровоградської обласної ради».
«ДІДЖИТАЛІЗАЦІЯ БАНКІВСЬКИX ДОДАТКІВ В УКРАЇНІ»
Розвиток науки, техніки і технологій та глобалізація всіх процесів змушують адаптовуватись бізнес до сучасних викликів. Банківський сектор найкраще зреагував на запити клієнтів у підвищенні зручності обслуговування та успішно діджиталізувався. Незважаючи на беззаперечні переваги банківських мобільних додатків, дослідження недоліків і загроз у їх використанні та перспектив розвитку процесів діджиталізації в банківському секторі є актуальним і нагальним.
Наукова новизна отриманих результатів полягає в наступному: досліджено сутність понять «цифрова економіка» (26 визначень) і «діджиталізація» (34 визначення) з узагальненням їх переваг і недоліків, що дозволяє встановити їх місце і роль у банківській діяльності на теоретичному рівні; встановлено можливості отримання банківських послуг через мобільні додатки та оцінено доступність і зручність їх застосування, що дає підстави стверджувати про неймовірну цифровізованість банківських сервісів в Україні; на основі проведеного опитування (понад 250 респондентів) виявлено загрози використання банківських мобільних додатків та на основі цього розроблено пропозиції з їх покращення, а також виявлено основні перешкоди та напрямки їх подолання на шляху діджиталізації банківських сервісів в Україні.
Практичне значення роботи полягає в отриманні та опрацюванні інформації від понад 250 реальних користувачів про стан використання банківських застосунків, оцінці їх функціональності і зручності та розробці на цій основі пропозицій з удосконалення діджиталізації банківських послуг.
Ключові слова: діджиталізація, банківська діяльність, банківські сервіси, банківські додатки, мобільні застосунки, доступність і зручності застосування, оцінка, загрози використання, розвиток, удосконалення.