
Єсікян Маріам, слухачка секції «Журналістика», учениця 11 класу комунального закладу «Боківський ліцей Гурівської сільської ради».
Наукові керівники:
Фенько Наталія, доцент кафедри української філології та журналістики Центральноукраїнського державного університету імені Володимира Винниченка, кандидат філологічних наук;
Казакова Олена, методист Кіровоградської Малої академії наук учнівської молоді.
«ВПЛИВ НА ГРОМАДСЬКУ ДУМКУ УКРАЇНСЬКИХ ВІЙСЬКОВИХ ЕКСПЕРТІВ-ІНФЛЮЕНСЕРІВ»
Науково-дослідницька робота присвячена комплексному дослідженню інструментів впливу на громадську думку та ступеню довіри аудиторії до військових експертів-інфлюенсерів, визначенню важливих інформативних інструментів ідеальної моделі лідера думок.
Охарактеризовано особливості ідентифікації думки експертів у сфері громадської думки.
Розглянуто дефініцію «експерт» у громадській думці та етапи формування експертної думки в Україні, основні способи взаємодії з суб’єктами.
Проаналізовано інформаційний інструмент впливу на громадську думку в контенті військових експертів-інфлюенсерів (О. Арестовича, М. Подоляка, О. Жданова).
Нами запропоновано оптимальну модель ретрансляції достовірної інформації від воєнних експертів думок. Інфлюенсер – це інструмент, який створює персоналізований меседж для всіх, незаангажовано, відкрито висловлює свою позицію, детально аналізує події, налагоджує й підтримує зв’язок з аудиторією. Лідери громадської думки мають напрацьовувати засоби, прийоми оптимізації, передачі інформації, оформлювати контент, який зацікавить цільову аудиторію.
Ключові слова: лідери думок, інфлюенсери, експерти думок, контент, інформаційна гігієна, довіра аудиторії, маніпуляція інформацією