Моцна Анастасія Олександрівна, учениця 10 класу навчально-виховного комплексу “Олександрійський колегіум – спеціалізована школа” Олександрійської міської ради
Наукові кeрівники: Бондаренко Катерина Леонідівна, доцент кафедри перекладу, прикладної та загальної лінгвістики Центральноукраїнського державного педагогічного університету імені Володимира Винниченка, кандидат філологічних наук;
Балуба Олена Анатоліївна, вчитель іспанської мови вищої категорії навчально-виховного комплексу “Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів №9 – спеціалізована школа” Олександрійської міської ради Кіровоградської області
Структура, семантика і особливості функціонування іспанського молодіжного сленгу (на матеріалі сучасних іспаномовних пісень)
Дослідницьку роботу присвячено аналізу іспанських одиниць сленгу в текстах пісень сучасних виконавців з Іспанії та Латинської Америки.
Досліджено та проаналізовано поняття “сленг” в контексті теорії соціальної диференціації мови, були розглянуті соціальні чинники формування молодіжного сленгу і його лінгвокультурну складову, був зібраний корпус іспанських сленгових лексичних одиниць, що використовуються в сучасній іспаномовній музичній культурі.
Також були вивчені особливості функціонування сленгових одиниць та були виявлені структурно-семантичні характеристики сленгізмів у текстах сучасних пісень.
Проаналізовано критичні дослідження, в яких розглядаються різні аспекти функціонування сленгу в сучасному світі.
Досліджено місце та значення сучасного сленгу в культурному житті суспільства, а також власне бачення науковцями основних проблем існування сленгу.
Проаналізовано кілька словників, розкрито тематику та ключові запитання, висвітлено основні функції сленгу як особливого лінгвального феномену.
Ключові слова: сленг, сленгові лексичні одиниці, сленгізми, сучасні пісні, функції сленгу, характеристики сленгу.